Każdy z pracowników wykonuje mniej lub bardziej hałaśliwe czynności. Odgłosy kroków, rozmowy czy otwieranie i zamykanie drzwi mogą znacząco przeszkadzać w pracy, szczególnie twórczej. Jednak ciągłe rozmowy telefoniczne z klientami, wykonywane przez liczną grupę pracowników zgromadzonych na małej powierzchni generują hałas o znacznie wyższym poziomie.
Jedną z podstawowych zasad poprawy akustyki open space jest podzielenie przestrzeni na mniejsze obszary. Po to samo rozwiązanie sięgnęliśmy w ramach walki z z hałasem w call center Vivus Polska. Nasz zespół projektowy dobrał kształt i kolor paneli do kolorystyki i charakteru biura – który ewidentnie koresponduje z identyfikacją wizualną marki Vivus.
Jako rozdzielające kurtyny zastosowaliśmy nasz produkt – kurtyny akustyczne Acoustic Design Modulo – w tym przypadku pokryte warstwą pochłaniającą AcousticSoft. Dzięki dodatkowym właściwościom izolacyjnym zapewniają skuteczną ochronę przed hałasem w biurze.
Wszystkie kurtyny zostały przez nas precyzyjnie zawieszone na stalowych linkach, przytwierdzonych bezpośrednio do stropu z zachowaniem dbałości o wygląd sufitu a same moduły kurtyny idealnie komponują się kolorystycznie z identyfikacją wizualną firmy.
Modułowa charakterystyka montażu paneli akustycznych w finalną kurtynę umożliwia stworzenie dowolnych konfiguracji kolorystycznych jak i rozmiarowych, idealnie dopasowujących się do każdej przestrzeni.
Dzięki zastosowaniu właściwych rozwiązań powierzchnia call center zyskała właściwe parametry akustyczne, a praca stała się bardzie efektywna i mniej męcząca.