Specialized

nagłośnienie salonu sprzedaży
Warszawa
2020

Specialized

Warszawa

Współpracę z firmą SONITUM przy zaprojektowaniu i instalacji systemu nagłośnienia w całym obiekcie sklepu rowerowego Specialized , który prowadzi nasza firma, oceniam doskonale. Firma wykazała się  profesjonalnym podejściem do projektu zarówno od strony kontaktu z klientem, jak i w kwestiach technicznych – pomimo utrudnień związanych z pandemią.

 

Polecamy współpracę z SONITUM.

Koordynator Projektu
Specialized Poland Sp. z o.o.

„Współpracę z firmą SONITUM przy zaprojektowaniu i instalacji systemu nagłośnienia w całym obiekcie sklepu rowerowego Specialized , który prowadzi nasza firma, oceniam doskonale. Firma wykazała się  profesjonalnym podejściem do projektu zarówno od strony kontaktu z klientem, jak i w kwestiach technicznych – pomimo utrudnień związanych z pandemią. Polecamy współpracę z SONITUM.”

Koordynator Projektu
Specialized Poland Sp. z o.o.

Specialized to firma stworzona przez rowerzystów dla rowerzystów z doświadczeniem sięgającym blisko pięćdziesięciu lat.

Powierzono nam zadanie nagłośnienia pierwszego w tej części Europy Brand Store tego producenta rowerów, osprzętu i akcesoriów rowerowych, ulokowanego na ulicy Ponczowej w Warszawie.

Do pokrycia dźwiękiem mieliśmy powierzchnię 320 m², obejmującą przede wszystkim część sklepu dostępną dla klientów. Jedną z najważniejszych cech nagłośnienia branży retail jest sprawienie, by klient poruszający się po alejkach z ekspozycją towarów był nieprzerwanie otoczony odpowiednią do profilu działalności i przyjemną muzyką.

W  przestrzeni dostępnej dla klientów wdrożyliśmy niewidoczne na pierwszy rzut oka kolumny głośnikowe, przytwierdzone do ścian i nakierowane pod kątem do podłogi.

Ze względu na specyficzny rodzaj nawierzchni w Salonie nie zastosowaliśmy w tym przypadku zwieszanych z sufitu kolumn głośnikowych, w obawie o powstanie problemu w postaci odbić dźwięku od nawierzchni oraz pogłosu.

Dostarczone przez nas kolumny głośnikowe charakteryzują się szerokim kątem pokrycia dźwiękiem, a zarządzający nimi miksujący wzmacniacz strefowy umożliwia regulację poszczególnych kolumn pod katem natężenia głośności.

Dopełnieniem systemu audio w salonie są bezprzewodowe mikrofony, umożliwiające nadawanie komunikatów głosowych, bądź prowadzenie eventów.

Prawidłowe zrozumienie potrzeb Klienta, specyfiki działalności retail i przede wszystkim odpowiednie przygotowanie rozmieszczenia nagłośnienia jeszcze na etapie projektu sprawiło, że system nagłośnienia jest skuteczny, intuicyjny w obsłudze i obejmuje tylko wybrane części salonu, zgodnie z wolą Klienta.

Porozmawiajmy!

Michał Kłaczkow
new business
Katarzyna Kłaczkow
project management

Porozmawiajmy!

Michał Kłaczkow
new business
Katarzyna Kłaczkow
project management

SONITUM Sp. z o.o.

ul. Twarda 18, 00-105-Warszawa

SONITUM LinkedIn      SONITUM Instagram

SONITUM LinkedIn      SONITUM Instagram

SONITUM Sp. z o.o.

ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa