Specialized to firma stworzona przez rowerzystów dla rowerzystów z doświadczeniem sięgającym blisko pięćdziesięciu lat.
Powierzono nam zadanie nagłośnienia pierwszego w tej części Europy Brand Store tego producenta rowerów, osprzętu i akcesoriów rowerowych, ulokowanego na ulicy Ponczowej w Warszawie.
Do pokrycia dźwiękiem mieliśmy powierzchnię 320 m², obejmującą przede wszystkim część sklepu dostępną dla klientów. Jedną z najważniejszych cech nagłośnienia branży retail jest sprawienie, by klient poruszający się po alejkach z ekspozycją towarów był nieprzerwanie otoczony odpowiednią do profilu działalności i przyjemną muzyką.
W przestrzeni dostępnej dla klientów wdrożyliśmy niewidoczne na pierwszy rzut oka kolumny głośnikowe, przytwierdzone do ścian i nakierowane pod kątem do podłogi.
Ze względu na specyficzny rodzaj nawierzchni w Salonie nie zastosowaliśmy w tym przypadku zwieszanych z sufitu kolumn głośnikowych, w obawie o powstanie problemu w postaci odbić dźwięku od nawierzchni oraz pogłosu.
Dostarczone przez nas kolumny głośnikowe charakteryzują się szerokim kątem pokrycia dźwiękiem, a zarządzający nimi miksujący wzmacniacz strefowy umożliwia regulację poszczególnych kolumn pod katem natężenia głośności.
Dopełnieniem systemu audio w salonie są bezprzewodowe mikrofony, umożliwiające nadawanie komunikatów głosowych, bądź prowadzenie eventów.
Prawidłowe zrozumienie potrzeb Klienta, specyfiki działalności retail i przede wszystkim odpowiednie przygotowanie rozmieszczenia nagłośnienia jeszcze na etapie projektu sprawiło, że system nagłośnienia jest skuteczny, intuicyjny w obsłudze i obejmuje tylko wybrane części salonu, zgodnie z wolą Klienta.