Echo Investment to największy polski deweloper, który realizuje inwestycje w czterech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo – usługowym, biurowym i hotelowym.
Praca zdalna, która z pewnością zostanie z nami na dłużej, oraz dostosowywanie się do nowych zasad funkcjonowania w pandemii sprawiły, że pojawiła się potrzeba wypracowania nowych metod komunikacji, zarówno między biurami w Warszawie i Kielcach, jak i z kontrahentami czy partnerami biznesowymi.
Przedstawiciele firmy Echo Investment zgłosili się do nas z zadaniem zaprojektowania, zamontowania oraz wdrożenia nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań audiowizualnych. Wszystko po to, aby wspierać pracę zespołu, również przy pracy zdalnej, ułatwiać spotkania, telekonferencje oraz usprawniać komunikację w siedzibie firmy w budynku Q22 w Warszawie.
„Emilia” to główna sala konferencyjna Echo Investment, przeznaczona na wieloosobowe spotkania. Zamontowaliśmy w niejprofesjonalny zestaw urządzeń do przeprowadzania wideokonferencji.
W miejscu, gdzie do tej pory znajdowały się cztery ekrany, zawisł wielkoformatowy monitor Samsung o przekątnej ekranu 98 cali. W ten sposób pozbyliśmy się widocznych podczas wyświetlania ramek pomiędzy ekranami, które nierzadko potrafią odwrócić uwagę od treści. Nowy monitor zamontowaliśmy we wcześniej przygotowanej wnęce ściennej, co nie zaburza projektu sali i idealnie wpasowuje się w styl wnętrz.
Dodatkowo, ze względu na oparty na minimalizmie wystrój sali, jej rozmiar oraz układ, istotnym czynnikiem przy wdrażaniu rozwiązań VTC był odpowiedni dobór urządzeń i ich konfiguracja pod kątem warunków akustycznych. Dlatego na przykład zamieściliśmy mikrofony tak, aby gwarantowały pełen zasięg dla wszystkich uczestników spotkania, bez pogłosu i szumów.
Wdrożone przez nas rozwiązania audiowizualne są dostosowane do potrzeb nowych wymagań w pracy, takich jak organizowanie spotkań poprzez Microsoft Teams czy podpinanie urządzeń BYOD (Bring Your Own Device), czyli korzystanie z własnego komputera, który za zgodą działu IT może być podłączony do systemu.
Za podłączenie do systemu VTC w sali odpowiada Logitech Swytch. Rozwiązanie to daje możliwość podłączenia laptopa do kamery i monitora w sali konferencyjnej przy użyciu jednego przewodu (odpowiednio USB-C i USB-A), ułatwiając w ten sposób zorganizowanie spotkań, prezentacji oraz przesyłanie treści.
Wdrożone przez nas rozwiązania audiowizualne pozwalają w czasach pandemii na profesjonalną komunikację na najwyższym poziomie. O efektywności takich systemów świadczy także powierzenie nam wdrożenia kolejnych rozwiązań VTC w siedzibie głównej firmy w Kielcach.