CRIDO

wydajne biuro hybrydowe dla firmy doradczej
Warszawa
2020
4300 m2

CRIDO

Warszawa

Na każdym etapie realizacji projektu – od opracowania koncepcji, aż do finalnego uruchomienia i integracji systemów mogliśmy liczyć na doskonałe zrozumienie naszych potrzeb i elastyczne podejście. SONITUM z łatwością podołało realizacji całego zadania w zakładanym terminie i budżecie, pomimo nadzwyczajnych warunków pandemicznych, z jakimi przyszło nam się mierzyć w pierwszej połowie 2020 roku.

Rekomendujemy SONITUM jako rzetelnego i odpowiedzialnego partnera, który wspierał nas w transformacji technologicznej przestrzeni biurowej i sposobu pracy.

Koordynator Projektu
CRIDO Management Sp. z o.o. S.K.
Budynek:
Generation Park Z
Deweloper:
Skanska
Projekt wnętrz:
The Design

„Na każdym etapie realizacji projektu – od opracowania koncepcji, aż do finalnego uruchomienia i integracji systemów mogliśmy liczyć na doskonałe zrozumienie naszych potrzeb i elastyczne podejście. 

Rekomendujemy SONITUM jako rzetelnego i odpowiedzialnego partnera, który wspierał nas w transformacji technologicznej przestrzeni biurowej i sposobu pracy.”

Koordynator Projektu
CRIDO Management Sp. z o.o. S.K.

Lider na rynku konsultingu biznesowego w Polsce oczekiwał intuicyjnego systemu przy jednoczesnym przeprowadzeniu kompleksowej transformacji cyfrowej flagowego biura. Nasze rozwiązania miały za zadanie przede wszystkim wspierać pracę zespołu, ułatwiać spotkania, telekonferencje oraz usprawniać komunikację między pracownikami oraz partnerami.

Wdrożyliśmy uniwersalny system audiowizualny w nowym biurze CRIDO w budynku Generation Park Z w Warszawie. W siedzibie firmy znajduje się wiele pomieszczeń, które można podzielić na kilka kategorii ze względu na funkcje przestrzeni. Dostosowaliśmy do nich szeroki zakres najwyższej jakości rozwiązań technologicznych, przekształcając standardowe miejsce pracy w nowoczesne biuro klasy A+.

Media o nas.

„Nowoczesna przestrzeń biurowa” – tak w skrócie można określić ideę, która przyświecała nam przy transformacji sposobu pracy w CRIDO. O tej realizacji możesz przeczytać na łamach miesięcznika AV Integracje.

„Nowoczesna przestrzeń biurowa” – tak w skrócie można określić ideę, która przyświecała nam przy transformacji sposobu pracy w CRIDO. Więcej możesz przeczytać na łamach miesięcznika AV Integracje.

Pierwszy kontakt z nowymi rozwiązaniami technologicznymi odbywa się już w recepcji. Treści prezentowane są na czterech połączonych ze sobą monitorach wielkoformatowych ze zdalnym zarządzaniem prezentowaną treścią.

Pozostałe przestrzenie wspólne, takie jak kuchnie, strefy relaksu, pokój matki z dzieckiem czy herbaciarnię, również wyposażyliśmy w ekrany. Mogą być one wykorzystywane do prezentacji treści z komputera przenośnego lub zarządzane zdalnie.

Sale spotkań wyposażyliśmy w monitory, które ułatwiają pracę zespołową oraz pozwalają na jasne i przejrzyste wyświetlanie treści. Natomiast w dużych salach konferencyjnych wdrożyliśmy system wideokonferencji, bezprzewodową prezentację oraz tablice interaktywne z funkcją flipcharta i ekranem dotykowym. W ten sposób każdy może łatwo i wygodnie podłączyć się do systemu multimedialnego, bez względu na rodzaj spotkania i potrzebne funkcjonalności.

Dla Sky Office, czyli przestrzeni eventowej i największego pomieszczenia w biurze, przygotowaliśmy rozwiązania audiowizualne oraz system nagłośnienia. To właśnie tu, na dwóch poziomach, antresoli i tarasie, odbywają się wszystkie konferencje, spotkania prasowe z dziennikarzami, szkolenia i wydarzenia z partnerami.

Niestandardowy układ przestrzeni okazał się wyzwaniem pod względem nagłośnienia pomieszczeń. W rezultacie, zaproponowaliśmy najwyższej klasy zawieszenie kolumny głośnikowej, aby pozwolić na równomierne dotarcie dźwięku do każdej części Sky Office oraz bezprzewodowe mikrofony. Natomiast treści wizualne są dostępne na odpowiednio rozmieszczonych monitorach o różnej wielkości.

System jest też modułowy, co pozwala na skalowalność przestrzeni. Oznacza to, że zarówno spotkania, konferencje czy szkolenia mogą się odbyć w obrębie tego samego systemu, co ułatwia zarządzanie przestrzenią i zasobami w optymalny sposób. A wszystkie elementy, np. zarządzanie roletami, światłem czy multimediami, są w pełni zautomatyzowane. Dzięki temu w prosty sposób można świadomie zarządzać zużyciem energii czy doświetleniem pomieszczeń, mając wpływ na ekologiczny aspekt pracy w biurze.

Liczny Zespół, jego dynamiczna specyfika pracy oraz optymalizacja powierzchni i wykorzystanie zasobów, zwłaszcza przy pandemii, wymagało wdrożenia przejrzystego i intuicyjnego systemu rezerwacji sal. System współpracuje z O365 i umożliwia rezerwację każdej sali na spotkanie zarówno z poziomu komputera osobistego, aplikacji mobilnej, jak i bezpośrednio z ekranu dotykowego zamontowanego przy wejściu do sali. O możliwości skorzystania z sali sygnalizuje podświetlana ramka ekranu, informująca odpowiednim kolorem, czy sala jest wolna, czy zajęta.

Dodatkowo, dostarczyliśmy i skonfigurowaliśmy rozwiązania VTC Crestron, które dzięki możliwości spotkań na odległość umożliwiają pracę w pandemicznych czasach, a także w przyszłości ułatwią spotkania z klientami, nawet tymi odległymi, bez konieczności podróży służbowych.

Dodatkowo, dostarczyliśmy i skonfigurowaliśmy rozwiązania VTC Crestron, które dzięki możliwości spotkań na odległość umożliwiają pracę w pandemicznych czasach, a także w przyszłości ułatwią spotkania z klientami, nawet tymi odległymi, bez konieczności podróży służbowych.

Małe pomieszczenia tzw. huddle-room, czyli budki telefoniczne z mini monitorami pozwalają na przeprowadzenie rozmowy w komfortowych warunkach. Dzięki odpowiedniej adaptacji akustycznej oraz możliwości nawiązania wideokonferencji, budki są idealnymi miejscami do przeprowadzania rozmów telefonicznych bądź szybkich burz mózgów w małym gronie.

Przestrzenie wspólne, takie jak kuchnie, strefy relaksu, pokój matki z dzieckiem czy herbaciarnię, wyposażyliśmy w ekrany, które prezentują zdalnie zarządzane treści.
Przestrzenie wspólne, takie jak kuchnie, strefy relaksu, pokój matki z dzieckiem czy herbaciarnię, wyposażyliśmy w ekrany, które prezentują zdalnie zarządzane treści.

Nasze rozwiązanie idealnie dostosowują się do różnych potrzeb nowoczesnych miejsc pracy, takich jak home office czy hybrydowe biura. Współpraca z wymagającymi partnerami (Skanska i pracowania the Design), staranne planowanie i wdrażanie pozwoliły na wprowadzenie zaawansowanych systemów audiowizualnych, które są intuicyjne i spersonalizowane.

Wszystko po to, aby sprzyjać efektywności i sprawnej komunikacji – nawet na odległość.

Porozmawiajmy!

Michał Kłaczkow
new business
Katarzyna Kłaczkow
project management

Porozmawiajmy!

Michał Kłaczkow
new business
Katarzyna Kłaczkow
project management

SONITUM Sp. z o.o.

ul. Twarda 18, 00-105-Warszawa

SONITUM LinkedIn      SONITUM Instagram

SONITUM LinkedIn      SONITUM Instagram

SONITUM Sp. z o.o.

ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa