Warszawski AVEPARK to nowoczesny obiekt, stworzony z myślą o fanach BMX, hulajnóg, deskorolek, longboardów i innych „pojazdów” tego typu. Największy kryty skatepark w Polsce oferujący dobrą zabawę i mocne wrażenia przez cały rok.
Obiekty rozrywkowo-sportowe tego typu wymagają szczególnej oprawy muzycznej. Dźwięki nie tylko mają wypełnić olbrzymią przestrzeń, ale przede wszystkim stymulować, napędzać i dodawać energii do zabawy. W pełni rozumiejąc takie potrzeby, stworzyliśmy wielostrefowy system nagłośnienia z uwzględnieniem szczególnych wymagań akustycznych stawianych obiektom wielkokubaturowym.
W skład całego obiektu wchodzi kilka połączonych ze sobą powierzchni: kryty skatepark, stacjonarne sklepy ze sprzętem sportowym oraz strefa odpoczynku – chillout. Każdej z tych przestrzeni została przypisana inna funkcja, co wymagało odrębnego podejścia w procesie projektowania systemu nagłośnieniowego.
Należało stworzyć kilka niezależnych od siebie stref dźwiękowych, umożliwiających odtwarzanie innego rodzaju muzyki o różnym poziomie głośności. Całość systemu miała być łatwa, intuicyjna i prosta w obsłudze.
AVE BMX to nie tylko ogromny skatepark ale również sklep, w którym można kupić niezbędny do uprawiania sportów sprzęt, a także pełnoprawna restauracja oraz Hostel dla gości przyjezdnych oraz kolonii. Każdą z tych przestrzeni mieliśmy przyjemność nagłośnić, adekwatnie do ich rozmiarów i panujących w nich warunków.
Całe nagłośnienie w AVE BMX jest sprowadzone do jednego, centralnego punktu, w którym uprawnione osoby mogą regulować natężenie dźwięku w zależności od potrzeb oraz adresować komunikaty głosowe do wybranych stref.
Stworzyliśmy wielostrefowy system nagłośnieniowy, który został dostosowany do charakteru i wymagań poszczególnych stref obiektu. Zastosowane rozwiązania umożliwiły równomierne nagłośnienie hali głównej skateparku, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej głośności dźwięku i jego wiernej reprodukcji.
Zupełnie inny klimat muzyczny stworzyliśmy w sklepach znajdujących się na terenie obiektu, a strefę chillout wypełniliśmy dźwiękami relaksacyjnymi. Przy pomocy jednego dedykowanego systemu można bowiem zapewnić różne doznania muzyczne i tym samym osiągać zamierzone cele – zrelaksować klienta, pobudzić do zabawy lub zmotywować do zakupów.